søndag 8. juli 2012

På pinnene: barnehagevotter og bandanas

Her er de prosjektene jeg har påbegynt i juni/juli, som jeg håper å fullføre snart, så jeg kan begynne på andre ønskeprosjekter. Jeg har også kjøpt masse små plastbokser på Europris til sortering av hobbyutstyr som lagres i boden. Skulle ønske jeg hadde et helt arbeidsrom med plass til strikkebøker, garn og hobbyutstyr, men det får bli i neste hus....

Barnehagevotter for 1-åring strikket dobbelt med rester av babyull og merinoull.
Her er det ferdige resultatet, fullført i desember (!!), en ekte UFO med andre ord.

Tova sjyvotter str. 1-2 år i Fritidsgarn

Restegarn-prosjekt: bandana (halstørkle/siklesmekke) i babyull

Restegarn-prosjekt: bandana (halstørkle/siklesmekke) i Drops fabel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...